I'm home

11 dagar hos mannen min gick alldeles för fort. Men ändå på något sätt konstaterade vi att det kändes som att jag varit där ganska länge? Konstigt det där. 

Hur som helst har jag landat i Sverige för kanske 9 timmar sen, har kämpat med att hålla mig vaken (trots mina 2h sömn på 30h), för att kunna sova nu ikväll. Imorgon börjar verkligheten igen med en heldag, 6:30-21, jobb-skola-jobb. Ingen mjukstart här inte, men så blir det när man spontant bokar en resa. 

Nog om det. Efter senaste inlägget spenderades en hel del tid på plugg, solning och ja.. Ungefär det. I fredags hade jag hemtenta hela dagen, en digital tenta och ett Case och firade därför med en utgång med Williams vänner på kvällen. Vi lagade bilen i fredags också och kunde åka till Santana Row och kolla fina butiker i lördags. I söndags spenderades vi min sista dag på stranden i santa Cruz, och avslutade med lite appetizers på Applebees där Williams vänner jobbar. 

Trots en kort liten tripp har den varit alldeles nödvändig och underbar. Man kan inte ångra en sekund i det där landet, eller med honom. Nu har jag fått en liten Williamdos så jag överlever oktoberhösten tills jag åker igen i november. Tänk vad lyckligt lottad man är ändå som får resa såhär. 









Kommentarer
Postat av: Henry o Wanda

Tack för fina bilder,, igen. Kramar

2016-09-28 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0