Mood


Ungefär så, exakt så är livet just nu! Men det funkar ändå ganska bra. Mycket skola, väldigt mycket. Eskilstuna är också (enligt mig) en väldigt otydlig skola just nu. Flera delkurser samtidigt, man vet inte vad som examineras i vilken delkurs, när eller någonting. Verkar dock som att hela klassen känner  likadant så de kanske kan lära sig av sina misstag till nästa år. Som tur är går jag bara denna termin.

Men för att inte klaga för mycket kan jag iallafall meddela att min första delkurs är över, marknadsföring där jag skrev en hemtenta när jag var i USA och kammade hem högsta betyg på det (VG). Så det känns ju skönt! En grej ur världen.

Nu är det bara tre veckor kvar av inlämningar, redovisningsseminarier, datorlabbar och 100h jobb i oktober, sen bär det av igen. Och tills dess kommer jag nog inte ha en sekund ledigt, man får hoppas att tiden går fort.

Som jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0