Efter regn kommer solsken

Min extremt köttiga månad i Sverige har lidit mot sitt slut. En månad med bland annat en massiv gruppuppgift, ett annat grupparbete som bestod av fem veckors företagspel där vi "tog över" ett företag och styrde alla beslut, ångestladdat tentaplugg, 110 arbetstimmar och 10 arbetsnätter. Utöver detta har jag nästan alltid klämt in 6 träningstillfällen i veckan, 2 sjukgymnastiksträningar och övriga timmar (faktiskt) hunnit umgås med vänner.

Nu är tentan skriven och mer finns inte att göra åt det. Grupparbetena är klara och nu väntar nästa delmoment. Men nu blir det först att åka över Atlanten och bara få vila några dagar. Sen kan jag hoppa in i det stressiga livet igen. 

Imorgon väntar 9h jobb och all tid innan och efter ska spenderas med Angelica.  För vem kom hem från Australien i onsdags om inte min bästa vän?? Sjukt otajmat dock eftersom jag åker bort på söndag och hon bara stannar i tre veckor ungefär, men sen i onsdags har vi i princip suttit ihop, och förhoppningsvis är hon kvar några dagar när jag kommer hem. Tänk vad mycket en person kan göra i ens liv, knappt att jag vill åka härifrån (hemskt nog), men det vill jag ju såklart. Om hon bara kunde vara hemma hela tiden och förgylla mina dagar. 

Här kommer bilder från min oktobermånad, träning, vänner, plugg och mat. Det är väl det som är livet här hemma. Dags att fly det några veckor, med uppdatering kommer väl där! 







Kommentarer
Postat av: Wanda o Henry

Trevlig resa Linda, Hälsa William från oss,
Kramar !

2016-11-05 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0