Bilder från resan

B-uppsatsen är i full gång och jag vet varken ut eller in. Det enda jag vet är att jag hatar Sverige och vill inte spendera en enda minut till här. Längtar bort redan. 

Har trots mitt hat på Sverige haft en del mysiga dagar här. Med uteservering, spakryssning, promenader, jobb och middag hos familjen Asplund. 

Här kommer bilder! 



Hyrde tandemcykel och cyklade över golden gate 






















Ja ni ser ju.. Drömmen. Det är väl ganska givet att man hellre bor där än här. Men det kanske är svårt att förstå om man inte är jag, med alla känslor för en människa och som avskyr att pendla till och från skolan varje dag. 

Vi får hoppas att det löser sig helt enkelt! Bara två och en halv månad ungefär tills William dyker upp (bara). Men det som väntar på något gott... 

Kommentarer
Postat av: Maya

Alltså, finaste paret någonsin <3

2016-05-17 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0