Påsk

Hej! 

Nu är det några dagar sen sist igen. Ska guida er igenom min senaste vecka lite fort.

Min bil gick som sagt sönder, jag var i skolan nästan varje dag förra veckan och jobbade ganska mycket också. Daniella bjöd på en megagod brunch, skärtorsdagen firades på jobbet. I fredags spelade vi biljard med Martin och marcus x2. I lördags tränade jag och linnea happening på morgonen, åkte till Stockholm med Anniken på dagen, vi åt middag med min familj på kvällen och jag gick ut på berget på natten. 

William fick också ett stort påskägg som jag gömt i rummet (bilden). I söndags var det gofrulle med Anniken igen innan kvällsjobb och sen bowling efter jobbet. I måndags pluggade vi i Täby centrum och därefter bjöd Tina på släktfika med Williams familj! Det beslutades även att vi ska åka till Riga för att fira Williams morfars födelsedag i juni, då har man något att se fram emot! 

Har även hunnit ta en promenad med Hector, fikat med Maya och idag tränat tre gånger (!) Step, sjukgymnastik och bootcamp med jobbet (sista bilden). Skulle varit ledig denna vecka men har fått jobba lite så det känns bra!

Det har hänt mycket senaste veckan vilket bara är roligt, då går tiden fort och jag slipper tänka på att jag saknar William. Justja! Det ska jag också berätta. Har bokat en ny resa, om tre veckor bär det av igen. OM jag längtar.

Vi hörs och ses ❤️ 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0