Att inte kunna åka hem

Tiden springer iväg och det är redan fredag. Bara två dagar kvar tills jag ska åka hem. Svårt att förklara men känslan är bara "jag kan inte", jag kan inte åka hem. Jag älskar allt här, så fort jag är hemma vill jag vara här. Jag vill inte utsätta mig för att stå på flygplatsen och säga hejdå för 750:e gången och inte veta när vi ses igen. 

Det här är som en dröm och jag vill inte tillbaka till verkligheten, även om man nu måste. 

Här är bilder sen de senaste dagarna i San Francisco! vädret är inte på vår sida mina sista dagar här, det regnar morgon till kväll. Men vi hittar på något ändå!!

Ses snart Sverige, kramar 








Kommentarer
Postat av: Frida P

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: saknar dig!!
Linda Ekström

2016-03-14 @ 01:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0