21 mars


Hej!

första veckan hemma och tentaveckan är över. Kan säga att tentan kändes bra och analysen som var 25% av betyget kändes helt ok att lämna in! Bilden här ovan är från när jag i söndags "firade@ att få vila och äta massa god frukost med Anniken. 

Det har varit ganska skönt att ha kommit hem mitt i all stress så man inte ens har hunnit analysera över att vara själv eller vara hemma för att man haft så mycket. Dessutom har jag lärt mig enormt mycket när jag pluggade i USA genom att bara göra allt själv. Lämna in kompletteringar och sånt gjorde att jag egentligen hade lärt mig mer än dem som varit hemma så det känns skönt att veta att jag kan plugga "distans" så att säga. 

Idag började en ny kurs, dock missade jag den genom att jag jobbade på morgonen och när jag skulle ta bilen upp till skolan så sa den ifrån på motorvägen. Så där stod jag med en ickerullande eller bromsande bil. Men jag överlevde ! Bilen bogserade jag och min snälla bror hem och vad som är felet vet jag inte än. Men det är ju en fransk bil och det mesta verkar vara fel med dem har jag hört.. Nåväl! Vad vore inte livet utan lite spänning? 

Nu när det lugnar ner sig igen börjar jag direkt längta till nästa resa. Förhoppningsvis är den inte allt för långt bort, måste nog flyga över en sväng innan det är dags att skriva b-uppsats här hemma. Tiden går fort när man har roligt ! Det kan jag även meddela att den gör på lång sikt, nu är det faktiskt 4 år sen jag och William började träffas. Galet. 

Vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0