Ny pärla

Började första dagen på året med att starta bilen och den hade gått sönder. För någon månad sen blev jag dessutom påbackad av en annan bil, fick ut 32 000 av försäkringsbolaget för att skrota den och vips så köpte vi en ny bil idag. Hänger inte själv med i svängarna, men nu har jag en ny liten pärla. En Renault clio. Pappa skulle bara åka och kolla på den och vips så var den min! Han åkte hem med den från Eskilstuna idag. Har kvar min guldiga lilla bil också, däck ska bytas och radion som är min ska bytas. Sen ska den trasiga lämnas bort och jag har redan en ny! Känns riktigt bra faktiskt. 

Bortsett från det har jag varit i skolan hela veckan. Tentapluggandet är i full gång, inga planer för vårterminen än. Förtränger det så länge jag bara kan. Snart så får vi se! 

Trots att första dagen på året började halvdant med en trasig bil så jämnade det upp sig ganska fort när man fick en ny! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0