Lördagsmorgon

Hej! Har finurlat lite på hur jag ska göra med bilder då jag har både mammas kamera och min telefon som jag tar bilder ifrån. Men börjar med telefonbilderna så får vi se om jag lägger upp flera bilder samtidigt från kameran.

Nu är det iallafall lördagmorgon och vi ska snart äta frukost, i torsdags åkte vi till Ikea och köpte en gardinstång som rumsavdelare, nu saknas nara skruvar och skruvmejsel så kan vi få upp det, man var tvungen att köpa ca 100dkruvaf i ett paket och en elskruvmejsel på Ikea så vi tänkte leta vidare, 

Igår pluggade vi och åkte och handlade lite, sen drog vi på bio i en liten stad / ett område på kvällen. Mysigt ! Såg lite ut som i Atlantic station i Atlanta  om någon minns hur det såg ut. Efter bion spelade vi lite arcadespel och hade oss! 

Nu ska vi försöka plugga så får vi se om vi kan ta tåget in till stan (om det inte blir för sent), vill helst vara där på dagen och gå runt.

Allt från oss! Vi mår bra, hoppas ni gör det också. Puss 









Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej ! Är hos Wanda i Strängnäs nu. Tack för uppdaterad blogg med fina bilder.Wanda tycker Williams skägg är snyggt, vad tycker du ? Kram till er båda,,, Morfar

Svar: Ja det har växt till sig rätt bra nu! bättre med än utan faktiskt. Hälsa Wanda, kram till er
Linda Ekström

2016-02-21 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0