Godmorgon från en annan kontinent

Har fått önskemål från Williams morfar att uppdatera lite när jag är här, eftersom uppdateringen är så dålig hemma. Och det blir nog inga problem! Här har jag nog mycket mer att skriva om. 

Så, igår morse åkte jag hemifrån och ett dygn senare vad jag i Williams rum, det är så lång tid det tar att åka hit med flyg, mellanlandningar och bilturer. Allting gick bra, åkte med ett tvåvåningsplan med brittish airways som jag aldrig åkt förut, det kändes knappt att det var två våningar, superfräscht plan och jättebra service ! Det kändes dock som att man spenderat halva sitt liv på där planer som tog 11h. Man somnade en timme, tittade på klockan : 8 timmar och 30minuter kvar. Herrejesus. Det tog verkligen tid även om man somnade till och från. 

På flygplatsen mötte William upp mig med dessa fina blommor!! Tyvärr fanns ingen vas så de fick hänga i lilla basketkorgen och är nu redan döda. Men de var fina när jag fick dem! Vi åt middag på chipotle och åkte hem och däckade.. Och nu har jag vaknat efter 13 timmars sömn! Williams rumskompis är hemma också, han har influensan, så får se om man börjar semestern med att bli sjuk. Allt från nu, trivs bra med att vara här iallafall. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0