Ändrade planer

Hej! 

Mycket har hänt sen inlägget i onsdags. I torsdags morse bokade jag om flyget och i fredags morse åkte jag mot William, en vecka tidigare än planerat. Så här är jag! Alldeles överlycklig över att vara tillbaka. Dels för oreolatte, dels för chipotle, dels för de 30 grader värme som är här men mest för att få vara med William såklart. 

Efter en bra men lite försenad flygtur i fredags så däckade jag som vanligt när jag kom hit. Igår var vi på en softball-match i skolan och umgicks med hans lagkamrater och åt bbq. Mot eftermiddagen låg vi vid poolen och bara njöt av värmen och på kvällen åt vi god glass och kollade på solsidan. 

Idag har vi varit ute i en park och spelat utomhusbasket i solen, nästan lite för varmt (men jag ska absolut inte klaga). Och bara helt underbart ! Har fått mig en sport-bh bränna lite fint sådär också. Men den solas nog bort. Här kan man ju stanna förevigt, det vet vi ju. 

Hoppas ni har det bra där hemma, kramar från oss❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0