Those glory days are done

Hej! Nu har det gått mer än en vecka igen. Min ursäkt är väl att det är mycket nu. Drömmer mig fortfarande tillbaka på hur bra vi hade det i USA och även att jag är där om två och en halv vecka (!). 

Om vi bortser från drömmandet kan jag meddela att jag är kvar i skolan, pendlar med att ha fullständig panik inför tentan och sekunden efter känna mig lugn. Okej inte lugn men lugnare. Som jag sagt tidigare är pressen på mig själv hög. Men jag gör mitt bästa hela tiden och mer än så kan man inte göra. 

Har iallafall haft en ganska bra vecka! I fredags var jag i skolan, åkte till gröna Lund med Amanda för att se Shawn mendes spela. Vi hann tillbaka till lektionen och senare på eftermiddagen åkte jag tillbaka för att åka karuseller och kolla på maskinen med frida, Angelica, Val och Debbie. 



På lördagen bjöd fina Anniken på frukost innan jobbet. På kvällen firade jag och Linnéa först Alva som fyllde 20 år. 

Senare mot kvällen åkte vi till Emilias inflyttningsfest och dansade med folk i laget. 

Bortsett från det har det inte hänt så mycket! Uppdaterar när det händer något roligt. Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0