September

Hej! 

Är inte så bra på uppdateringen nu. Faktum är att jag inte har en enda sekund över känns det som! Har jag inte tid att kolla greys anatomy längre, då har jag inte tid för mycket. Prioriterar dock vänner före greys och då försvinner den mesta tiden. Skolan går iallafall bättre! Det är mycket såklart men det börjar bli roligt att få lära sig så mycket ändå. Självklart är jag redan nu nervös över tentan då jag sätter extrem press på mig själv i såna tillfällen.

Bortsett från skolan har jag hunnit med lite roligheter iallafall. Klippt håret kort är en rolig eller mindre rolig grej, vad vet jag. 



Jobbat hela helgerna men hunnit äta sushi en söndag med vänner

Sagt hejdå till Marcus som i tisdags åkte till Australien


Har ibland faktiskt njutit av att sitta själv hemma vid solen och plugga lite.. Men bara nästan 

Spenderat nästan varje dag denna vecka med Angelica och Fridas nya zeeländska vänner. I torsdags lekte vi turister med room escape och barrunda. Riktigt rolig dag!




Varit inneboende med Linn lite under veckan och i fredags när vi skulle till jobb och skola var det såhär fint 

Hade myskväll med film och godis med Linn och Tina på fredagskvällen 


Åt lite kräftor på arbetstid igår och nej, jag åt inte men de andra gjorde 

Spenderade gårdagen hos Angelica i några timmar innan tant Linda körde ut de andra till krogen och åkte hem och sov. 


Nu är jag på jobbet och ska snart på bio med en boende, vissa arbetshelger är ju inte att klaga på. Särskilt inte denna. 

Är just nu inne i en period där jag ständigt går tillbaka 1,2 eller tre år i bloggen och läser om vad jag gjorde och hur bra jag mått. Ibland är det tur att man sitter och skriver, då är det lätt att bli påmind om hur bra man faktiskt har det. Som när jag i våras fick detta i alla hjärtans dag present av William. Finns inte mycket som slår det.

Nu räknar vi ner dagarna ! 26 dagar kvar ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0