11 dagar

Hej sen sist! 

Nu är det mycket här, sista dagarna innan tenta och jag är absolut inte van med ångesten, tröttheten och huvudvärken. Trots mycket plugg har jag haft en någorlunda bra vecka. 

Spenderade mån- fredag 8-16 i skolan ungefär, allt för att plugga varenda lediga stund och känna att man faktiskt fick vila lite på kvällarna. Pluggade i Täby en av dagarna för att få lite miljöbyte. 

I fredags hann jag med lite roligheter med Linn och Tina. Vi lagade god middag, kollade på idol och gick ut på Boquerian en sväng. Vann en P-bot gjorde jag också. En riktigt bra kväll!!

I lördags jobbade jag tidigt, gick på bio och middag med min fina mamma och hade en lugnare lördagkväll. 


Igår pluggade jag en del, pausade med promenad och denna middag hos familjen Asplund  Det är viktigt med pauser i pluggandet har jag hört, igår blev det mer paus än plugg, men det var värdefulla pauser kan jag lova. 

Snart är tentan över och förhoppningsvis är jag lite mer i liv då. Ha en bra vecka 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0