Say something

Jag lever igen
 
Nästan iallafall. I veckan har det varit gränsfall känns det som. Allt med skolan har gjort mig till en levande zombie, sömnbrist, blodsprängda ögon, huvudvärk utan dess like och ångesten, ja ångesten är inte ens att tala om. Alltså att man kunde må så dåligt som jag gjorde igår, för ett lite prov... det är långt ifrån hälsosamt Nu är iallafall den delen över, tills resultatet kommer åtminstone! En applåd för att jag inte hoppat av än. Trots det intensiva måste jag säga att det var en väldigt rolig kurs att börja med, svår men lärorik. 
 
Efter tentan gick jag och Frida på basket iallafall, så skönt att få släppa allt. Imorse vaknade jag upp och visste knappt vad jag hette. Alla krafter och spänningar hade släppt och det kändes som att jag vaknade den värsta dagen på jetlagen när man kommit hem. Tog mig iallafall till Stockholm där jag lunchade med Amanda och Lovisa innan skolan och sen var vi på lektionen för vår andra delkurs. Nu på kvällen har jag ätit god middag med Matilda och Steffani och bara myst. Ska verkligen ta vara på den här ångestfria helgen, det blir det inte lika många av nu för tiden. 
 
Snart åker jag också, hjärtat längtar sönder. 
 
Vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0