Borta bra och borta bäst

Oavsett om man vill eller inte måste man förr eller senare åka hem, tyvärr. I fredags kväll åkte vi till Buffalo och åt en god sista middag, sov på hotell, åt god hotellfrukost och sa hejdå. Spenderade sedan hela dagen själv i Buffalo då William var tvungen att åka tillbaka till sin träning. 

Mitt första flyg var det värsta jag varit med om. Vet att jag har sagt det förut men nu var det gränsen. Värre än sådär går det inte, det är liksom krash som är på tur efter den extrema turbulensen. Tänkte först inte sätta mig på andra planet men förr eller senare måste man hem, som tur var så var det både större, flög på en annan höjd och åkte en annan väg så det gick mycket bättre. 

Kom hem och däckade igår, hann träffa några vänner och vara lite vilsen som man är sådär när man kommit hem. Idag var det upp vid 6 trots jetlagen och åka till skolan, första dagen igen har varit intensiv. Nu blir det massor av plugg så får vi se till att jag klarar tentan på söndag också! 

Nu vet ni att jag är hemma och lever (tack och lov). Vi hörs !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0