22:36

En hel vecka har sprungit iväg, ibland känns det som att jag varit här en evighet och ibland känns det som att jag kom igår. Vad jag vet är att det känns alldeles för tidigt att åka hem på lördag iallafall. 

Under veckan har jag pluggat, vi har lagat lite god mat och ätit ute någon gång. På bara en vecka har det gått från att vara 25grader ute till nollgradigt och lite snö häromdagen. Nu ska det tydligen bli 19 grader imorgon igen så det är väldigt varierat, men blåser gör det alltid. 

William har haft träningar i minst 6h varje dag sen jag kom hit så jag har fått spendera dagarna med plugg, tvätt och lite shopping. Har också lagat lite god mat och fixat lite kvällsmål som detta. 


Nu i helgen kom en annan flickvän till en spelare hit så vi åkte iväg och shoppade, gjorde manikyr och åt frukost både lördag och söndag. Skönt att ha någon att göra lite helg-grejer med när William var borta hela dagarna!



Igår kväll var det som en invigning av basketlagen. De hade lite dunktävlingar, dribbeltävling, visade cheerleaders osv. 


Senare på kvällen åkte vi mot ett haunted hause en timme bort. Det hette 13 levels of fear och var då alltså 13 olika "spökhus". Vissa med rök, något hotell med sjukhussängar, någon bergochdalbana osv. Bergochdalbanan var sinnessjuk. Själva spökstället är i en nedlagd nöjespark, det var alltså gamla karuseller överallt, kändes så väldigt äkta. Den här bergochdalbanan som var sista "attraktionen" är 75 år gammal och har samma stammar sen dess, I TRÄ. Den var sjukt läskig och man kände hur döden var och knackade på. Ingen säkerhet alls och allting var ihoptejpat, det var dessutom helt mörkt, inga lampor. Tror den rädslan slog allt annat som var där inne, men kul var det!





Idag hade William "träningsledigt" så vi åt lite god lunch på ett café och bytte lite saker på bilen. Sen hade han såklart möte (så man kunde inte åka långt) , och efter det har vi pluggat hela kvällen. 

Det var allt för nu! Hörs en annan dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0