Söndagsbloggningen

Vi gör egentligen inte så värst mycket men ändå går dagarna hur fort som helst. Har därför inte hunnit skriva något, har nog inte gjort så mycket heller iochförsig. 

Tog en kaffe med Favi häromdagen och beklagade mig lite över att jag måste lämna dessa tårtor, för all tid. 

I fredags tog jag och Kristin en promenad i Piedmont park och vi hittade även denna skylt där det stod "Welcome to Atlanta"på ena sidan och "Leaving Atlanta" på andra sidan. Något vi självklart ville ta kort på. 


På kvällen åt jag och William på Henry's. Uteservering och allmänt mysigt.


Igår visade jag William hur Decatur såg ut. Det är lite annorlunda från andra delar av Atlanta. Mycket mer personligt med målade väggar och mysiga caféer. Mycket olika färger vilket gjorde att det nästan kändes som att man gick runt på Universal. 



På kvällen gick vi ut med Kristin, Gideon och Kristins två vänner. En rolig kväll som kan sammanfattas på ett sätt. Vi tog en hemsk bild 

Idag har det kollats tv, ätits, tränats och ja. Det var det! Precis lika produktiva som söndagar ska vara. 

Vi hittade dock denna utanför gymmet. Först trodde vi att vi hittat en söt liten sköldpadda som tappat bort sig från sjön vi har nedanför men nejnej. Detta är en snapping turtle som tydligen är farligt om man kommer för nära. William kom nära och den hoppade och slog med svansen. Inte varje dag man ser en sån krabat. 


Allt för denna vecka, nu ska vi sova för imorgon ringer klockan tidigt och vi ska prova på crossfit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0