10:06

Dagarna går så fort och snart åker vi hem till svearike igen. 

I torsdags började vi fira 4th of july. Bara några månader tidigt.


I fredags sprang vi runt i affärer hela dagen för att hitta kläder till banketten. Något hittade vi iaf och såg väl skapliga ut på kvällen! Det var inte för fancy i år då det var utomhus så det var mer dresscode för en barbeque. 

Jag och Darina 


William vann pris för smartaste elev i skolan och laget. Så stolt!

På kvällen samlades alla atleter hos fotbollstjejerna i Oxford på fest. Hade ändå riktigt kul! 


I lördags gick vi upp tidigt och kollade på när Alex spelade baseball. 

Åt därefter jordens största hamburgare på vortex. 

Var tvungna att ta en promenad i downtown för att smälta all mat. 

Segade i soffan hela kvällen med glass och såg även den kända fighten. 

Igår städade vi ordentligt och tränade i några timmar. 


Jag lyckades få till en ganska så jättegod Kycklingpasta med soltorkade tomater och annat! 



Och idag har vi redan varit uppe och tränat basket på morgonen. Jag har sagt att jag ska tvinga upp William varje morgon för att skjuta och spela basket innan skolan. Något som gör att även jag måste gå upp tidigt vilket inte var så lätt. Men vi lyckades idag iallafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0