Heroes



Jag önskar att jag hade andra bilder hy lägga upp än bilder på mat, det här börjar bli tjatigt nu. Men det enda roliga eller fina i mitt liv just nu är faktiskt mat. Okej nej inte riktigt så men nästan, det är ju en av de grejerna jag lever för så varför inte uppmärksamma det lite ?

Bra dag och kväll. Lugnt men långt jobbpass. Körde Schlager IW, hur kul som helst!! Fick dessutom bubbel och snittar efteråt på Friskis. Åt middag med mamsen på ranch steakhouse och vi fortsätter att drömma oss bort med någon weekend till Rom, Paris eller Barcelona. Men om man ska åka bort måste man vara hemma något. Och där brister det för min del. 

På kvällen har jag haft mellomys med Anniken och Sanna. Måns vann!!! Har blivit hans största fan senaste veckorna. Han är verkligen så bra. 

Nu är det läggdags. Längtar redan till morgondagens iw intervall. Hörs då❤️ natti vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0