En junimånad utan värme

Helgen fortsatte lika bra som den började. I lördags firade vi nationaldagen ute på Turinge slott hela dagen och på kvällen firades Michelle. 




På söndagen tog jag och min boende en timmes promenad ute bland åkrarna och mötte på alla möjliga djur. På kvällen fick jag även mysa med både matilda och tjejerna och jag hann få umgås lite med saknade Maya och Isabelle. En bra helg! 

Nu är jag inne i mitt 3e kvällspass denna vecka. Skönt att få sova ut men man blir lite uttråkad. Bara 3 dagars jobb, sen är jag ledig på söndag! Det blir en bra helg också, det känner jag på mig. 





Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka härliga bilder!! :)

2015-06-10 @ 12:09:49
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0