Skivstångspass och let's dance



Arbetsdag 5/17 dagar i rad. Det är mindre kul nu. Jobbade dock bara 8-12 då det skulle varit min lediga dag och jag behöver få lite vila. 

Efter arbetspasset träffade jag Linn för en lunch på stan. Har inte träffat henne sen i somras vilket är ganska tråkigt. Vi umgås massor på sommaren när William och alla andra killar är hemma men inget under resterande tid på året. Lite tråkigt. Saknar både henne och alla Williams vänner( jaa alltså er två Martin och Mario). Mina trogna läsare. 

Senare körde jag Maya och Petra ett skivstångspass. Jag har träningsvärk i varenda kroppsdel sedan veckan och värst av allt var vaderna. Skönt att avsluta arbetsveckan med ett helkroppspass. Imorgon blir det vila och på söndag IW. 

Nu är jag helt slut och laddar om för en ny dag. Klockan ringer tidigt och några timmars jobb väntar. På kvällen blir det nog vänner och god mat. Längtar redan


Kommentarer
Postat av: cai

Hej har just fattat att man kan kommentera i en blogg Linn,s du vet.. Kikade just i fotoalbumet du gjorde ,,tack keep up !

2015-02-28 @ 01:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0