No type


En bild som beskriver hur jag kände imorse när jag insåg att jag skulle jobba 15h idag. 


Vaknade, 
Började jobba 06:30
Slutade 21:30
Somnade 

Ungefär så var min dag idag. Skulle jobbat 06;30-10 och 15:30-21:30. Alltså ha en 6h paus där jag skulle träna, luncha med Anna, plugga osv. Men min boende blev sjuk och jag stannade där hela dagen. 15h jobb på en och samma dag är slitsamt när man inte är beredd på det. MEN jag överlevde och jag fick några fler timmar i februari. 

Förutom jobb den här veckan så har jag tränat varje dag (utom idag då). Jag tycker verkligen att det är jättekul att träna just nu och känner mig verkligen taggad på att få lite muskler !! 

Imorgon väntar jobb, schlager IW och bäst av allt, sovmorgon!! Om jag inte drar mig upp tidigt och gymmar med Ida. Men om jag känner mig själv rätt så nej, sömn är prio 1. 

Godnatt!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0