Matilda 22 år



Nyss hemkommen från Steffani där vi firat Tildis 22-årsdag. Vi åt supergod mat, drack bubbel och fikade med kladdkaka efteråt. En riktigt mysig kväll med en del av hela tjejligan. På lördag blir det alla! 

Är i övrigt ganska slut i kropp och huvud. Sov halvbra inatt och har ju jobbat dubbelt idag. Visst känner kroppen av att man jobbar intensivt, det finns ju en anledning till att man ska gå hem för dagen och att man inte ska åka till nästa jobb. Imorgon hoppar jag också in på förskolan men bara några få timmar innan jag ska till Järna. Längtar till helgen! 

Vill egentligen skriva en bok om min lilla Tildis som fyller år idag. Känner att samvetet talar när jag inte engagerat mig lika mycket som jag brukar. Men i år var det så många som gav henne så mkt och känner inte för att "tävla" om bästa budskapet till henne. Hon är min bästa vän och hon kommer vara det för resten av mitt liv. Det vet jag. Vi har varit vänner i mer än 14 år och skulle aldrig tvivla på vår vänskap. Ni vet sån där vänskap där man bara vet? Vet att oavsett åt vilket håll livet skulle vända eller om vi inte ens hörs på ett helt år (något jag skulle tvivla på men ändå) så vet man att vi alltid har varandra. Sån vänskap har vi, den bästa vänskapen man kan få. 

Och ja, jag älskar henne (även om jag aldrig säger det). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0