Längtar bort



Klockan är 22 och jag är helt slut efter arbetspassen. Visst är det intensivt och jag är hemma för att få pengar. Men jag kommer ju på att anledningen till att jag längtar bort så himla mycket är ju för att jag gör mitt Sverigeliv till ett slaveri-liv ungefär. Har iallafall hunnit med fyra sakef som får mig att må bra idag. Kört intervallträning med Ida, ätit middag med mina föräldrar (händer sällan numera), träffat mina älskade gympabarn och ätit en god glass med Anniken. Det är de små stunderna som gör mig litr extra pigg.

Nu är det läggdags ! Imorgon väntar dagis och IW-intervall. Sen jäklar ska den där högskoleprovsboken öppnas igen. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0