Jetlag



Bild från när jag förra veckan fick prova olika fransar och ta före och efterbilder hos Geniewink. 

Igår var det svårt att sova. Kollade spänt på hela Williams basketmatch som inleddes bra med en 20p ledning i halvlek men avslutades mindre bra med 1p förlust. Somnade runt halv fem med att tvinga i mig lite sömn. På dagen har jag tränat och pratat ikapp med min fina Maya. Även fått påskrivet invaliditetsintyg av min läkare. Får se om jag får några kronor för att jag har permanenta kvarstående smärtor i foten. 

På kvällen har jag druckigt varm choklad med mina kollegor från dagiset och vi har pratat i mun på varandra konstant i två timmar. Vi har alltid så mycket att säga ! 

Imorgon drar nog pappa upp mig tidigt för en tur till Stockholm på morgonen. Sedan väntar träning med Linn och en kväll med mina kollegor. Mor och far flyr huset för spakryssning till Tallinn i helgen och jag ska passa på att bjuda mina olika vänner på middag och brunch och sånt trevligt. En bra helg lär det ju bli för man är LEDIG. Och massa roligheter bjuds det på dessutom. 

Godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0