Helgens lediga stunder

Helgen är här och jag är lyckligare än på länge över det. Trots att jag bara jobbat en vecka i streck är jag så sjukt trött. Men nu är jag ledig och det är jag väl mestadels glad för! Samtidigt som man lite då och då känner att man får ångest för att man borde jobba.

Arbetsveckan har hursom gått bra. Alla dagar på dagis och några i Järna. Igår kväll bjöds jag hem på middag hos familjen Asplund. Vi åt skaldjurspasta som var sååå god! Linn åker nämligen på sin resa jorden runt idag så vi hade en liten sista middag med familjen, Isak, Williams moster och morfar. De fick ett fotoalbum av mig från Florida som jag hopps de tyckte om! Nu har Linn åkt och jag är riktigt avis, tror hon kommer få resan i sitt liv. Och jag vet ju hur det är att vara utan sin kärlek, det går. Jag har ju bevis på det! Tror det kommer gå minst lika bra för dem. 

Efteråt åkte jag till park hotell där mina favoritkollegor tog en drink efter den tunga veckans jobb. Vi fick även sällskap av Lollos kusin Tor och Kevin. Åkte en sväng till flamingo och stannade alldeles för länge för mitt egna bästa. Jag åkte hem och skypade med William och somnade inte förrän efter 4.

Nu är det alla hjärtans dag och jag ska precis ta mig till stan för att umgås med mina kollegor igen. Vi får helt enkelt inte nog! Sen ska högskoleprovsboken öppnas och på kvällen firas min bästis. Blir nog en bra kväll! 

Hörs ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0