En perfekt helg



Det här är väl det roliga med Sverige. Mina fullspäckade helger. Mamma och pappa åkte på spakryssning till Tallinn och jag passade på att försöka träffa så många som möjligt ! 

I fredags tränade jag först med Linn. Sedan kom cissi, Fedde, Anniken och Lollo hem till mig och vi lagade tacos och hade en lång och mysig tjejkväll. 

Igår bjöd jag hem tjejgänget på brunch och det var helt underbart gott. Dock jobbar många helger så jag fick bara sällskap av några men det var perfekt ! Hoppade sedan in och jobbade några timmar på kvällen.

Efter jobbet åkte jag till Linnea där vi firade hennes 20års-dag. Riktigt roligt firande med en bra utgång på berget ! Första utgången är alltid roligast då man träffar alla. Särskilt när man är med gympan, då har man aldrig tråkigt !

Idag tog jag en promenad till Rosenlund med Tildis. Började jobba kl 13 och nu ska jag snart sova här på jobbet. Slutar imorgon bitti och åker direkt till dagiset och sedan hit igen. Ledig några timmar på kvällen innan jag åker tillbaka hit än en gång för att jobba natt och åka till dagiset på tisdag igen. Ska dock inte klaga på jobb... Än. Har ju precis börjat ! 

Hörs om några dagar när jag är mer bitter på jobb. Fler bilder sedan helgen kan också få dyka upp någon dag. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0