-

Har nog trott att det har varit torsdag hela veckan. Kanske för att jag längtar till lördag så pass mycket. Men icke, det har bara varit onsdag idag men det har varit en väldigt bra onsdag. Imorse krigade jag mig upp (trots sovmorgon) vid nio. Åkte till gymmet med Linn och vi körde mest axlar. Jobbade några timmar på dagiset och sen i Järna. 

Nu har jag kommit hem och fått prata med min stjärna. Han är peppad inför matchen och jag skulle göra allt för att se den. Dock börjar den 01:30 min tid och jag börjar 8 imorgon så får skippa det. Ett larm vid 4-tiden får det bli iaf så jag får se resultaten ! Helt beroende just nu. 

Önskar jag kunde få se honom spela, krama honom när det går dåligt och heja från läktaren. Finns verkligen ingen bättre människa för mig 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0