Sommar här i Atlanta

Godmorgon! 

Jetlagen måste fortfarande sitta i om klockan är sju på morgonen och jag är pigg. Men det är bara att kliva upp! Snart ska jag fixa någon frukost till oss och sen ut och springa lite tänkte jag. 

Igår var det hela 33 grader ett tag, helt sjukt varmt !! Men jag klagar inte, har längtat efter värme så jag njuter mest. Jag följde med William på någon föreläsning i skolan som alla elever fick gå på och på kvällen lagade vi lite god mat. Baconlindad kyckling med couscous. Det blev faktiskt väldigt gott!

Idag ska jag möta upp Kristin över en lunch, fixa mina fransar och träffa Darina på kvällen. Blir nog en bra dag! Imorgon blir det Florida 🌸

Vi hörs !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0