The maze runner och six flags

Söndag igen och min första tid framför datorn den här helgen. Vi har hunnit med en del, som vanligt kan väl bilderna få tala, blir så mycket mer spännande så än om jag bara ska skriva. 
 
Den mindre fina versionen av mig men på samma gång tillsammans med den finaste för mig, till vänster
 
Vi åkte till Atlantic Station och vandrade runt i affärer och på deras små mysiga gator
 
Åt god mat på en resturang som hette cheesecake nånting, och åt därför en cheesecake efteråt
 
 
Gick på biopremiären av The maze runner. Såg en skådespelare utanför biosalongen, justerbara stolar(fåtöljer) och mycket bättre bild och ljud. Bio i Atlanta vs. Heron City 1-0. Filmen var också bra, förvirrande i slutet men ändå bra, bortsett från det läskiga såklart. 
Igår var vi på Six flags of Georgia. Ett tivoli helt enkelt. 
 Vi blev blöta
 
Åkte upp och ner eller vad man ska säga, hängde med magen ner mot marken
 
Stod väl mest i kö den största delen av tiden, t.ex. fick vi vänta i 2h på att få åka den bergochdalbanan som är på bild ovan. Resterande tid under åkturen spenderades till att få x antal hjärtattacker när man trodde att William skulle slå i huvudet i ställningarna för att han var för lång. Ändå rolig dag!
 
Nu ska vi nog dra iväg och köpa en ny telefon åt mig.
 
Ha det så bra sålänge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0