Söndagskaoset

Valet är gjort, regeringsskifte och allt vad det innebär. Folk hatar, folk  protesterar, folk tycker till och många svenskar vill få sina åsikter hörda. Jag vill själv inte yttra mig för mycket för alla har olika åsikter och alla har rätt att ha sina åsikter. Blir bara spännande att se hur allt blir framöver.

I detta söndagskaos kan jag iallafall erbjuda bilder från helgen som snart är slut. 

Åt fredagsmiddag på mitt nya favoritställe panda express 

Åkte in till stan 



Turistade runt på Georgia Aquarium



Delfinshow



Mina favoriter 


Åt på ett hamburgerställe som hette The Vortex. Åt min absolut godaste och STÖRSTA hamburgare någonsin. Min innehöll hamburgare, pulled pork, bacon osv med pommes och coleslaw på sidan. DRÖMMEN. Om jag fick välja skulle jag vilja äta den varje dag ungefär 

En mindre fin matbild men så stor var den 


Eftersom vi numera har åldern inne provade jag även deras Vortex Scull Crusher. Något som man tydligen inte får missa. Den innehöll alltså rom, whisky, tequila, vodka och vin. Nät man druckit om den fick man behålla glaset. Så det gjorde jag och vinglade sedan runt på Atlantas gator.

Vi åkte till Lenox och kollade mobiler, fick hem 5 nya fynd från Victorias Secret. Otippat

På kvällen var vi hos Williams lagkamrater och delade ungefär 40 pers på ett vardagsrum och ett kök. Vi kollade på boxningsmatch och festade på deras sätt. Lite annorlunda kan jag väl säga, och som vit stack man ut lite. Men alla var väldigt snälla och jag hade jätteroligt. 


Idag har vi degat i sängen, haft skypedejter med både, Martin, Mario, min mamma och pappa och Williams föräldrar. Handlat massa mat och gjort allt det nödvändiga som att städa osv. 

Nu ska jag börja med middagen, currykyckling med ris. 

Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0