iPhone 6



Min nya fina telefon, har dessutom köpt ett rosa skal och ett bra skärmskydd så den förhoppningsvis håller länge! 

Igår fick jag vänta i kön i ca 3.5 timmar, sen var telefonen min. Den gick väl på $700 med skatt, eftersom de drar skatt i allt man köper här istället för när man jobbar. I svenska kr gick väl telefonen på ungefär 5000kr. Kanske 1500 kr skillnad jämfört med om jag köpt den i Sverige. 

Köpte dessutom en enkel kortare tröja på abercrombie & fitch för att ha en annan påse att lägga telefonen i medan jag väntade på William. Man vill inte gå runt med en ny iPhone 6 i Atlanta. 

Idag har vi köpt ett kontantkort och jag tog en långpromenad på lite mer än en och en halv timme. Har ju äntligen en telefon som funkar så jag kan visa hur fint det är vid sjön på kvällen! 

Nu blir det chailatte och tv-tittande

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0