Friday night lights

Äntligen fredag ( säger tjejen som numera är ledig alla dar i veckan). Men fredag innebär ledigt för mannen min också. Under veckodagarna som gått har jag försökt få lite sol på min höstbleka kropp från balkongen, lagat supergod pestopasta med kyckling, bakat hallongrottor, tagit promenad och åkt runt i Atlanta osv. Längtar efter en ny telefon för nu kan jag knappt dela med mig av mitt liv här borta med min iPad. Nyttigt för mig att vara utan telefon, men snart står jag inte ut mer! 



Ser det inte gott ut? Dagen då Linda kunde laga mat. Alla kors i taket här tack! 


Bakade hallongrottor, ser mindre goda ut på bilden men uppskattades mycket av alla Williams roomies. 



Vi har köpt en chins-stång. Dags för mig att bli stark! Synd bara att jag har sån träningsvärk sen mina benböj och fällknivar som jag gjort här i brist på annat


William sover mest, hela tiden ungefär. Dag som natt. Jag däremot dricker kaffe, hoppar runt och har mer överskottsenergi än jag någonsin haft. 


Skypar en del med mina föräldrar, idag i en och en halv timme. Tänk att man måste åka över halva världen för att förstå hur mycket man tycker om dem och saknar dem. 

Igår blev vi fotade vid matsalen för när vi skulle prova något kaffe. Hon sa att vi var ett väldigt vackert par och att det inte är ofta man hittar två så snygga människor här. Det skulle väl komma ut på skolsidan eller något, kan väl visa bilden när den väl är uppe. Lär ju vara höjden av förnedring om jag känner mig själv och min fotogeniska sida rätt. 

Bilen är trasig förresten, batteriet är dött. Om vi hinner fixa det idag ska vi ta oss till Georgia Aquarium imorgon för lite turistande. Det ska vara världens största akvarium, måste vara värt att se. 

Oj, hatar när folk skriver långa texter, nu hatar jag mig själv...

Ha en bra helg alla vänner hemma i Sverige ! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0