All the little lights

Klockan är nu 10:45 och jag har redan varit vaken i 4h. Imorse tog vi oss upp och åkte till hallen, William sköt och jag försökte mig på lite gymnastik. Kan ju säga att sommarens uppehåll har gjort min kropp 5 år äldre ungefär. Kändes som att min ryggrad gick itu så fort jag gjorde en liten bakåtbrygga. 

Under morgonen har jag även gjort min vanliga frukost och kollat på paradise hotel. Frukosten här är väl inte så nyttig, även om man försöker.. Det blir en typiskt amerikansk macka som är ljust bröd, en med sylt och en med jordnötssmör och så gör man detta till en dubbelmacka. Har fått ett farligt beroende av denna onyttiga macka. Äter iallafall havregrynsgröt,( sån som ligger i påsar med olika smaker som man bara häller vatten i och värmer), även den ganska onyttig egentligen. En juice som ser ut som grön spya men smakar väldigt gott och är väl det nyttigaste på frukostbordet. Sist men inte minst min älskade kaffe, kan inte leva utan denna. Och en väldigt fin kopp också som vi fick varsin av mamma och pappa. Vi använder dom varje dag! 


Allt för mig just nu! Ska dusch och ta mig till matsalen för att äta lunch. Ha det så bra! Saknar alla där hemma ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0