11:34

Börjar lära mig det här livet utan iPhone, inget jag föredrar. Kan inte ta bilder eller någonting. Har iallafall återförenats med min iPad som väntade här. 
 
Halsen har blivit lite bättre. Sov igenom stora delar av gårddagen. Kanske 5-6h under dagtid, men det är väl det som behövs när man är sjuk. På kvällen åt vi på Moes och umgicks en del med hans rumskamrater. Idag drog vi till gymmet, William gymmade och jag strechade eftersom jag fortfarande är sjuk. Snart ska vi nog käka lite lunch och fixa försäkring på bilen. Så fort vi har försäkring ska vi till Ikea och köpa grejer till rummet. 
 
Kan även berätta att det är så varmt ute att man knappt vill vara ute. Är inte riktigt van ! 
 
Nej nu ska jag ta tag i livet. Vi hörs! 
Såhär ser väl gymmet ut ungefär ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0