4 oktober


Köpte en ny tavla idag, fin va? 


Hej mina vänner! 
Mina ben är helt slutkörda efter bara två dagar i resturangen. Gårdagen var lång, var där i 11 timmar sammanlagt, min första dag liksom! Men visst är det kul att ha fått jobb! Ungefär alla är jättesnälla.

Har ju varit extremt bortskämd på mina andra arbetsplatser så det är bara att acceptera att alla jobb inte är lika enkla. Det kommer vara extremt lärorikt att jobba här och jag är helt säker på att min engelska kommer bli mycket bättre. Känns dock väldigt konstigt att vara upptagen efter en månads semester liksom! 

Eftersom jag fått en anledning till att stanna kommer jag att stanna. För en månad sen idag kom jag hit, och om en månad idag åker jag hem. Känns skönt att få stanna längre men ändå ha en bestämd hemresa.

Och förhoppningsvis hinner jag klämma in en solresa med mor min under de 1.5 månader jag är hemma innan jag ska tillbaka igen. Det värsta med allt är väl att jag inte hinner träffa mina närmsta vänner innan de åker på sin resa till Asien i 6 månader. Något som resulterar i att vi kommer sammanlagt vara utan varandra i 8 månader. Men mer om hur mycket jag saknar alla i ett annat inlägg, vill inte glömma bort någon. 

Nu ska vi göra oss redo för att äta en lördagsmiddag ute, vill ju ändå "fira" att jag fått jobb. 

Ha det så bra allihopa ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0