Halloween

Sista helgen är snart slut och det är självklart blandade känslor. Har iallafall fått ett bra avslut med denna helg! 

I fredags åkte vi lite impuls till Buckhead med Paddy och en tjej han dejtade. Vi tog något att dricka och gick runt på olika pubar på deras bargata och kollade på alla som var utklädda. Här var alla så sjukt bra utklädda och verkligen ALLA var det. Ingen skämdes över sin kostym och alla tyckte verkligen att det var roligt att fira halloween. Såg till och med en 2m lång (om inte längre) transformer som var en stor robot. Sjukt häftigt !


Igår latade vi oss på dagen, William tränade och jag tänkte träna men gymmet var stängt. Såhär ser iaf gymmet ut! Riktigt fint 

Vi lagade goda hamburgare till middag och åkte till lenox för lite shopping. Köpte skor till Matilda och ett mobilskal till mig. Vi hittade en ny del av köpcentret (denna del var ungefär liks stor som hela Nacka forum) och ändå har vi missat den ungefär alla 100 gånger vi har varit här. Fick gratis kaffe och var alldeles överlyckliga över vårt fynd av en ny del i köpcentret. 


Vi har även hittat en ny hobby, att prova olika frozen yoghurt barer. Gårdagens fick 10/10 så jag vet faktiskt inte hur man fortsätter efter en sån bra. Lär ju bli att vi bara åker till denna i fortsättningen. 


Efteråt kände vi (eller mer jag) att jag ville se mer halloween så vi åkte till det omtalade Netherworld Haunted house. Ett spökhus som ungefär hade samma storlek som ungefär hela morabergs köpcenterlänga. SJUKT stort var det iaf, kön var 2h lång och det var iskallt så vi köpte speedticket vilket var sjukt värt.

Aldrig varit så rädd förut tror jag. Det här med att vara så rädd att man kissar på sig var man inte långt ifrån där inne. Riktiga människor som är sjukt bra skådespelare och skrämmer skiten ur en. Usch! Jag som knappt vågar kolla på skräckfilm liksom. Dessutom kollade vi på en extremt obehaglig skräckfilm när vi kom hem för att göra det hela lite värre. Och nej.. Jag kunde inte sova sen.



Idag blir det en lugnare söndag skulle jag tro. Tvätta, städa, William ska plugga och jag borde packa. Ungefär så, Har ändå haft en bra helg så en lugnare söndag passar bra, Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0