Första dagen på dagis

Är helt slut efter bara dag 1 på förskolan igen. Ska inte klaga har jag ju sagt men det är lite jobbigt att gå upp tidigt igen bara. Trots tidiga morgnar är allt värt det ögonblick när man får se barnens min när jag kliver in på morgonen. 

Efteråt har jag tagit mig över tröskeln, iallafall en bit av den. Jag åkte själv till Friskis och tränade, jag gick på ett step-pass. Tror aldrig att jag har gjort det förut. Jag är en fegis som inte vågar träna själv men nu är det dags! Man kan inte alltid ha någon att träna med (även om jag skulle föredra det). Efter träningen mötte jag upp Lollo och Fedde och vi åt en sallad på Milano innan jag åkte hem och däckade. Nu är det läggdags, börjar ju kl 6 imorgon... Hörs en annan dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0