20 dagar



Arbetsveckans två första dagar har gått, igår blev de dagis och gympan på kvällen. "Mina" tjejer som jag fortfarande anser att de är, var jätteduktiga !! Så himla roligt att se deras utveckling. Kvällen avslutades med tv-kväll hos feddi. 

Idag var en slitsam dag på dagis, jobbade över en timme och barnen var bara allmänt vilda. Efteråt lagade jag middag till mig och mamma (lagade faktiskt middag igår med). Sen har jag hunnit vara på skivstångs-intervall med familjen Asplund. HERREGUD vad jobbigt det var vissa stunder, men roligt ändå! Åkte till träningen efteråt och gosade med alla gympakompisar. 

Nu har jag druckigt en kopp te och hoppas på att inte vakna sjukare imorgon. 33h arbetspass väntar. 7-15 på dagis direkt till Järna där jag jobbar kväll, natt och morgon och åker direkt tillbaka till dagis där jag på torsdag slutar 16. Vet inte hur detta ska gå.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0