15



Helgen har varit helt underbar. 

Torsdagen inleddes med en tjejkväll med Matilda, Julia och Micho där vi lagade god mat och bara umgicks. I fredags efter jobbet åkte vi upp till heron där jag och Anniken kollade på hunger games och efter det bowlade vi med Cissi och Lollo. Hann även förbi flamingo en timme innan de stängde. 

Igår bjöds det på dop för Gustav, min kusins nyfödde son. Jättefint dop och roligt att få träffa alla! Efteråt åkte jag, Fedde och Lollo till Västerås för ett dygn med Emilia. Hon tog över några vänner och vi hade jätteroligt ! Idag sov vi ut, shoppade lite och åkte hem. 

Att få vara ledig en hel helg precis som alla andra får vara är helt underbart. Tänk om man hade såhär mycket ledig tid varje vecka. Nu börjar 12 dagars arbete i rad, sen är jag färdig igen för denna gång. Jag överlever nog! 

Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0