Grace

holaaa
 
Bara tre små arbetsdagar på förskolan denna vecka. Dagarna gick snabbt, i måndags körde jag första dubbelvolten sedan skadan, i tisdags gjordkajak min behandling på sjukan med sprutor in i foten, det gjorde ondare än jag kunde ana. På kvällen var jag i Norrköping med frida och Oscar och hejade kings till en vinst, vi lyckades även ta sönder Fridas bil och fick lära oss bogsera bilen till Nykvarn. igår var vi hos olivia, åt mat och umgicks med Minna som var hemma! Åkte sedan till Niklas en sväng där vi träffade gamla gymnasiekompisar och andra roligs vänner.
 
Imorse ringde klockan tidigt och jag och mamma tog oss till Stockholm. Vi har spenderat dagen och kommer att spendera natten på viking lines båt Grace. Sjukt fin båt som passar perfekt för en dygnskeyssning till Finland som denna. Vi har ätit frukostbuffé där det bjöds på skumpa vid 7 på morgonen. Vi har även spenderat timmar på deras spa och fått helkroppsmassage. Det behövdes kan jag säga! Nu på kvällen har vi ätit god mat och druckit rödvin. Känner mig så vuxen! Men mest av allt har jag nog sovit, kanske redan hunnit sova 4h under dagen, nu väntar en hel natts sömn. Det behövs måste jag säga 
 
vi hörs en annan dag!
 
puss och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0