World of Coca cola och NBA

Mitt inlägg som skrevs häromdagen verkar inte existera. 

dagarna har gått allt för fort och snart är det dags att åka hem. Trots att det är det sista jag vill. Jag vill bara stanna här förevigt. Åtminstone tills han åker hem. 

I onsdags var vi iaf på world of Coca cola. Överskattat enligt mig, men känns ändå som att man måste gå eftersom Colan "uppfanns" här i Atlanta. 



Ikväll har vi varit på NBA match, Atlanta Hawks vs. New Orleans Pelicans. Häftigt att se något så stort. Dock tycker inte jag att de spelade liksom så pass bra som jag hade förväntat mig att man skulle spela för att spela i nba. Men jag kanske bara är efterbliven. (Kan tillägga att även William tyckte det). Allt är så mycket större med basketen här och de hade underhållning i nästan varje timeout och även i varje quarter. 

(En bild till dig martin) 

Nåväl, daga att sova. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0