Så redo man kan bli

Nu ligger jag här i sängen igen. Sista natten hemma på ett tag. Har packat allt, förberett allt och nu är det bara att kliva på planet imorgon. Om man bara kunde transportera sig härifrån till Williams rum vore dock lättare. Men det här får duga! Jag får åka dit iaf

Idag har jag kramat om alla barn, blir så blödig vad gäller sånt. Kommer att sakna dem massor. Har även haft träningar och nått mitt mål. Härligt! 

Nu blir det läggdags. Hoppas att jag har internet där borta så att det kan bli en del uppdateringar. Ni når mig på Facebook och skype. 

Godnatt! 

Här är en bild på den effektiva tiden på vuxengympan som jag är ledare över. Ha ha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0