Lite nytt

Nu är lovet slut så alla Williams rumskamrater har kommit hem. Trevliga men lite konstiga ! Tycker det är så jobbigt att gå runt att prata engelska med amerikaner, man känner sig så oerhört dålig. Menmen! Williams är i skolan nu så jag har passat på att städa, duscha och ska väl sätta mig framför högskoleprovsboken snart. Men man gör ju helst allt annat än det. 

Därför tog jag fram delar av det som jag köpt de senaste dagarna. Det mesta inhandlades igår men skor köptes i Miami osv. (Förlåt mamma för alla dessa nya tröjor) 


Det till vänster är alltså en långklänning, den i mitten visar sin baksida och det till höger är som en genomskinlig kofta eller vad man kallar det! 

En sak som är bra på ett sätt, men dålig på ett annat är att man verkligen måste välja ut vad man vill köpa för man kan inte få med sig allt hem. Det gör ont i mig att bara tänka tanken på hur allt ska få plats. Och sen ska jag köpa till andra också. Paniiik. 

Menmen, det får lösa sig så småningom. Nu måste jag börja plugga! Vi hörs ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0