Hemma

Borta bra men hemma bäst- Nej, inte den här gången. Men jag har nog gjort det ganska tydligt redan. Jobbigt avsked som vanligt, hemskt lång flygresa och jag har nu varit vaken i 36 timmar ungefär, om man inte räknar med en timme som jag faktiskt lyckades sova på planet. 

På 10 timmar sen jag kom hem har jag hunnit handla mat, äta middag med kollegor, gå på stan, träna och träffa mina fina vänner. Nu ska jag kämpa mot jetlagen och försöka sova, är dock inte ens trött. Trots mitt 1 och ett halvt dygnande. 

Imorgon väntar träning (om jag kommer upp) och lunch med mina bästisar. Kan hända att det blir en bildbomb sen resan, lär dock behöva dela upp den ganska rejält. Vi får se! 

Natti kompisar, och kom ihåg att kärlek är det finaste som finns, oavsett var den finns 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0