Viva Italia

Och nu vänder det. 

Den här jobbveckan har varit mer slitsam än någon annan. Massa träningar, planeringar och tidiga morgnar. Men igår var min sista dag, fick krama hejdå till barnen och mina fina kollegor och lämna mitt 8-17 jobb. Känns bra, känns riktigt bra just nu. Att få vila från alla dagliga rutiner och komma tillbaka till Järna där man jobbar varierat och lite lugnare. 

Men innan jag börjar jobba där tar jag mitt pick och pack och åker till Italien med mina gymnaster idag. En hel veckas träningsläger med mina bästisar. Ett perfekt avslut också på min "karriär" som ledare då jag slutar till hösten. 

Det blir dock nästan jobbigt att lämna min bästa vän och stora kärlek i en vecka. Han har ju kommit hem nu och blivit min vardag igen. Men det är ju bara en vecka! Sen får jag ha honom hela sommaren. 

Nej nu är väskan packad och jag ska ta mig upp till parkeringen. Viva Italia här kommer vi! 

Hörs under veckan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0