Sistaminuten

Ännu en helg har gått. Denna har spenderats i Stockholm under fredagen. William shoppade kläder och jag fick min efterlängtade frozen yoghurt. 

Under kvällen hade vi reunionmiddag med Oscar, matilda och fredrik. Vi lagade god mat och bara mös och hade roligt. 

I lördags morse åkte jag och William till skogshöjd spa där vi fick rygg och nackmassage och bubblade i jacuzzi. 

På eftermiddagen och kvällen firade jag Olivia och Pär som fyllde 21 år. Tog inte en enda bild den kvällen konstigt nog!  

Igår åkte jag och mina kollegor ut till mölnbo innan jobbet för att äta crepes innan jobbet. Annorlunda ställe men fint och väldigt lugnt. Och goda crepes !
Det var väl min helg! Lugn men väldigt bra. Har dessutom spenderat hela helgen framför sistaminuten appar för jag vill åka utomlands ungefär... Idag. Får se om vi kommer iväg på torsdag eller så! Så trött på äckelsverige

Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0