Hemma

Nu är jag hemma efter en underbar vecka i cesanatico med mina underbara gymnaster. Vi har gympat 5h om dagen, solat och badat och ätit massa mat och italiensk glass under veckan. 

Här har ni lite av vad som hände tillsammans med telefonbilderna! 

Den obligatoriska flygplatsbilden. De hade bokat en för mycket på flyget och jag var den lyckligt lottade att checka in sist så de ville att jag skulle ta ett annat flyg och mellanlanda och vara nere 5h senare. Men så blev icke fallet då jag var reseledare och vägrade lämna mina tjejer. 


Stranden låg ca 300 m från hotellet, det var dock inget strandväder de första 3 dagarna, men hoppa kunde vi ändå!


Första träningen i den bästa hallen

Vi gick promenad till byn typ varje dag

Tess gillar inte selfies som jag gör


Vart vi än gick tog vi selfies 


Och åt god glass


Vi strechade, somliga vigare än andra 

Solen dök upp för första gången på tisdagen 

Vi började pressa sol mellan träningarna 


Lite fler selfies 

Åt lite mer glass


... Och ännu mer glass i poolen dagen efter 


Åt pasta, sisådär fyra måltider per dag 


Vi gick till ett vattenland



Tog en promenad till cesanatico torg och kollade på nån kanal som Da
Vinci hade ritat. Och åt glass såklart 


Mina fina gymnaster tog selfies 

Poolhäng så fort vi var lediga 


Tjejerna klädde upp sig till midsommar 

Vi åt på resturang 



Tog fina kort på stranden 


Mina bästisar. Allihopa såklart 

Åt vår sista italienska glass för veckan 



Fick ett egenmålat lakan och örngott som jag ska sova i när jag flyttar. Grät i princip hela kvällen över att jag ska sluta. Mina allra bästa tjejer 


Sista träningspasset innan gengång. Här är hallen med poolen.i bakgrunden. 


Anna sov på vägen hem, så då tog jag en sov-selfie


Sen åkte vi hem, en av gymnasternas pappa var pilot och för första gången på länge var jag lugn under flygturen. 


Det var i princip hela resan, bättre bilder från systemkameran kommer sen. De här får duga sålänge. Nu har jag kommit hem och få krama min fina kille. Vi har shoppat i Stockholm idag. Vad jag köpt får ni se sen! 

Ha det så bra sålänge ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0