Söndagsmode



Kaffe och sängen. Äntligen får jag känna av att bara dega i några timmar en söndagsmorgon. Jag som alltid brukar ha bråttom till jobb och annat.

Igår var vi hos Mario med basketmänniskor innan vi gick ut på vou. 

Tidigare på dagen jobbade jag, vi var i Trosa och åt giros. Ett mindre jobbigt arbetspass kan man väl säga 

Häromdagen fyllde William år också! Han fick frukost på sängen. Planen var skara sommarland men det blev inte så då några bangade. Vi åkte till farstanäs och badade istället. På kvällen åt vi god middag med Williams föräldrar och senare var vi hos Lundbäck och drack vin. 




I fredags tränade jag med Anki innan jobbet, låt oss säga att det dödade. Men det är skönt när man är helt slut efteråt! Vi åt lunch med Linn innan jag åkte till jobbet också. Avslutade kvällen med bio, "bad neighbours". Inget att se 

Nu gick jag lite fram och tillbaka i de senaste dagarna. Men ni förstår ändå, sammanfattningsvis jobbar jag mest. Som typ snart, då jobbar jag igen. Ska dega lite till först. 

Ha en bra söndag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0